سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
خاطرات یک دیوانه

مدت هاست از آخرین باری که برای دلبر نوشتم میگذره...

.

.

      میدونید دلبرو که تنها گذاشتم سختم بود ، خیلی سخت...

ولی از شما چه پنهون دلم برای اون روزا و حال و هوا تنگ میشه...

به دلبر بگید ما که هنوز فیلم ترسناک ندیدیم باهم ، سر الکلاسیکو کل کل نکردیم،

ماکارانی نپختیم باهم ؛ آهاااا یادته قرار بود قابلمه به دست بیام بریم فرش پهن کنیم 

وسط پارک ...گوربابای حرف مردم گل بگیم گل بشنویم...... پس چیشد :(

بهش بگید یادته بهت گفتم تو که هستی دوست دارم داد بزنم بگم من خوشبخت ترین "دختر" دنیام... یادته قرار بود موهامو شونه کنی... واااای قرار بود بافتن مورو یاد بگیری... خسته کننده

حالا که نیستی من تنهایی از پس این کارا برنمیاما...

                به قول شهریار " با چون منی غیر محبت روا نبود "

 

 دلبر...! 

نکه بگم برگردا نه ولی حال خوبمو پس میدی... خنده هامو چی!؟... اصن اینا به درک

یه کاری میکنی شبا تا صبح به سقف زل نزنم و بخوابم...

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فاطیما بانو ^_^ 99/9/8:: 1:31 صبح     |     () نظر